Eindelijk een beetje internet - Reisverslag uit Dundee, Verenigd Koninkrijk van Muriël Elderen - WaarBenJij.nu Eindelijk een beetje internet - Reisverslag uit Dundee, Verenigd Koninkrijk van Muriël Elderen - WaarBenJij.nu

Eindelijk een beetje internet

Blijf op de hoogte en volg Muriël

10 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Dundee

Hey allemaal,

Hier dan eindelijk een berichtje van mij. Door stukken met het internet op kot hebben we geen WIFI, en sinds gisteren hebben we gelukkig een kabel, waardoor we om de beurt op internet kunnen.

De afgelopen dagen zijn vooral druk en vreemd geweest. Na een goede vlucht en reis zit ik nu hier, wel raar hoor. Alleen maar Engels om je heen, en alles is vreemd en nieuw. Na op het gemak Dundee te hebben verkend op zaterdag, is zondag een drukke dag.
Ik trok op met Silke, en al haar overal vandaan komende huisgenoten. Hartstikke gezellig, en zo leer ik gelijk wat mensen kennen. Het programma van Welcomming Week is begonnen! Overal op de campus is van alles te doen, en we lopen van hier naar daar, om de leukste dingen mee te pikken.
Maandag was vooral een dag van allerlei dingen moeten doen en regelen. Een officiële opening in het centrum van Dundee. Waar we onthaald werden met doedelzak muziek. Een bieb toer, om te weten wat je waar vind. Een ontmoeting met je leraren, waar de leraren niets van wisten. Maar het mooiste van alles was nog wel, dat we eigenlijk 's ochtends al op school hadden moeten zijn. Maandag ochtend begon er namelijk een project voor alle 2e, 3e en 4e jaars van interieur. Het project heet Parcking Day. Gelukkig was het niet erg dat we er niet waren, we wisten er per namelijk niets van af. En daarna nog allemaal officiële papieren ophalen enz.
Dinsdag dus naar school. De groep waarin ik zit heeft me helemaal bijgepraat over het project. En we zijn hard aan het werk geweest. Ideeën uitwerken, spullen verzamelen, ontwerpen maken enz. Na gister hard er aan gewerkt te hebben gaan we zo weer aan de slag.
Ik heb er zin in!!!

Tot de volgende keer
Liefs Muriël

• 10 September 2014 - 16:11

Ron:

Gelukkig eindelijk wat meer info. en goed te lezen dat je er zin in hebt en lekker aan de bak kan.
    Hopelijk vrijdag Skypen

• 10 September 2014 - 19:22

Christa:

Hoi Muriël

Fijn te lezen dat je het naar je zin hebt en er tegenaan wilt gaan. Ben je al opgenomen in je klas? Was wel foutje, bedankt die eerste lesdag, maar gelukkig niet te veel gemist. Kun je dat Schots goed volgen.
    En die doedelzak? Was het iets? Ik zie dat je al 67 keer bekeken bent.

Liefs mama

• 12 September 2014 - 20:50

Zus Nadieh:

hoi zussie.
    klinkt gezzellig die welcome week.hoe is het op school.is de omgeving mooi.en wat eet jij daar voor al.
    veel liefs nadieh.

• 12 September 2014 - 20:50

Zus Nadieh:

hoi zussie.
    veel liefs nadieh.

• 14 September 2014 - 22:22

Ria B.:

Hoi Muriël,
    Fijn om te vernemen dat je het daar, in Schotland, naar je zin hebt. Voor ons gevoel ben je al 2 weken weg.
    Wij wensen je een heeeeel fijne studie tijd toe, liefs,
    Ria.